recenzie kozmetických výrobkov


Bioderma Atoderm Nutritive, 40 ml, cena 6,85 eur

20.07.2013 20:26

 

K tomuto krémiku som sa dostala asi pred troma rokmi, keď mi začali moje "zimné" problémy so začervenaním pleti a odvtedy naň nedám dopustiť, tiež ho zaraďujem medzi moje TOP výrobky. Ako aj jeho názov napovedá, používam ho predovšetkým v zimnom období, ale keď som minulý rok v lete bojovala s ekzémom na tvári, poslúžil mi rovnako dobre aj v júni :).

Jeho konzistencia je pomerne hutná, avšak po nanesení na pleť sa takmer okamžite vpije bez toho, aby pleť zanechal mastnú. Vytvorí na nej jemný film, ktorý cítite len na dotyk - v žiadnom prípade nevidíte - a ktorý ju ochráni pred nepriazňou počasia či prípadným vysychaním alebo podráždením pleti. Naniesť si ho na tvár je skutočná radosť! :)

Krém neobsahuje parabény, ale ani UV filtre, takže odporúčam doriešiť to vhodným make-upom. Na druhú stranu, vďaka ich absencii je vhodný aj na nočné použitie.

Dostanete v lekárňach tento rok už za neuveriteľných 6,85 eura!

 

plusy:            účinok, konzistencia, cena

mínusy:         Balenie by mohlo byť väčšie! :)

 

celkové hodnotenie: 10/10

 

—————

Späť


Diskusná téma: Bioderma Atoderm Nutritive, 40 ml, cena 6,85 eur

Dátum: 10.10.2013

Vložil: Eva

Titulok: Cena

Tak tato cena je velmi zavadzajuca! Ale kedze som k nemu tiez tak lacno prisla,nestazujem si :-)

—————

Dátum: 23.11.2013

Vložil: claire clairmont

Titulok: Re:Cena

hej hej, je to tak :) Bohuzial, zvycajne sa cena pohybuje okolo 8 - 9 eur, pocula som, ze aj nad 10 ;D... Ale beztak je to asi najlacnejsi pletovy krem menovanej znacky.

—————


Anketa

Chceli by ste vyskúšať tento výrobok aj na vlastnej koži?

áno
(0)
0%

nie
(0)
0%

Celkový počet hlasov: 0