recenzie kozmetických výrobkov


Bioderma Micelárna voda Sensibio H2O, 2 x 500 ml, cena 20 eur

11.10.2013 17:48

 

Nie je to tak dávno, čo svet - aspoň ten náš slovenský - o micelárnych vodách ani nechyroval a dnes má ich zastúpenie pomaly každá kozmetická značka. Ja som už asi tri roky verná tým od značky Bioderma.

Priznávam, som dosť lenivá a tiež nerada skladujem doma milión produktov /kto ma pozná, asi sa dosť zasmeje :)/. Po zistení, že moja pleť sa už bude radiť do kategórie citliviek, jedného pekného, ale mrazivého večera som sa zastavila v lekárni a kúpila micelárku - aj keď to bola najskôr tá z radu Hydrabio - a odvtedy nepoužívam nič iné. Žiadne tonikum, nič. Len micelárka Sensibio alebo Hydrabio, hydratačné sérum a krém. A moja pleť mi je za to naozaj vďačná. Poďme sa však bližšie pozrieť na micelárnu vodu Sensibio.

Sensibio H2O je primárne určená pre citlivú pleť, takže žiadne podráždenie nehrozí - naopak, pleť upokojí. Napriek jej jemnosti si však hravo poradí aj s mejkapom akéhokoľvek druhu a pleť zanechá dokonale čistú. Údajne zvláda aj vodeodolnú riasenku. /To ale potvrdiť nemôžem, keďže ja ich nepoužívam./ Vyskúšala som už väčšinu dostupných balení Sensibio micelárky, od najmenších po najvačšie, s pumpičkou alebo bez. Najväčšie litrové balenie je s pumpičkou, kvôli veľkosti sa s ním o niečo ťažšie manipuluje, cenovo však vyjde najvýhodnejšie - dostanete v lekárňach za cca 20 eur a vydrží naozaj veľmi dlho. Toto balenie som používala 2x denne asi počas 7 mesiacov. Pre mňa osobne ešte vhodnejšie balenie je však to klasické pollitrové vo verzii 1 plus 1 zdarma, ktoré momentálne okupuje moju poličku. Tiež za 20 eur.

Je len málo vecí, ktorým som v kozmetike verná a táto micelárna voda medzi ne jednoznačne patrí. Je to jeden z mojich TOP výrobkov a vrelo ju odporúčam naozaj každému.

 

plusy:            účinok a zároveň šetrnosť k pokožke, pohodlné odlíčenie a vyčistenie pleti, cena za akciové balenia

mínusy:         za tie roky som skutočne žiadne nenašla... snáď tá cena za neakciové balenia :)

 

celkové hodnotenie: 10/10

 

—————

Späť


Diskusná téma: Bioderma Micelárna voda Sensibio H2O, 2 x 500 ml, cena 20 eur

Dátum: 24.03.2015

Vložil: Júlia

Titulok: Bioderma

Dobrý deň,
dá sa ešte objednať Micelárna vodu Sensibio H2O 2 x 500 ml za 20 eur? Mala by som záujem.

—————

Dátum: 09.09.2014

Vložil: Tatiana

Titulok: Bioderma

Prosím Vás chcela by som si objednať Micelárnu vodu Sensibio H2O 2 x 500 ml za 20 eur

—————


Anketa

Chceli by ste vyskúšať tento výrobok aj na vlastnej koži?

áno
(10)
100%

nie
(0)
0%

Celkový počet hlasov: 10